Zgodnie z zapisem umowy §3 pkt 13 „Przedsiębiorca zobowiązany jest do zrealizowania wszystkich usług rozwojowych w terminie 90 dni od dnia podpisania umowy, w uzasadnionych przypadkach na wniosek Przedsiębiorcy Operator może wydłużyć ten okres …”
Jak mówi zapis Umowy, Operator może w uzasadnionych przypadkach wydłużyć okres realizacji umowy. Uzasadnienie przypadki dla Operatora to m.in.:
– przebywanie na izolacji, kwarantannie, pozytywny wynik testu na COVID-19 – potwierdzone odpowiednimi dokumentami,
– przypadki losowe np. przedłużająca się choroba, wypadek, pobyt w szpitalu – potwierdzone odpowiednimi dokumentami,
Jeśli zachodzi którakolwiek z wymienionych przesłanek proszę o jej potwierdzenie (poprzez wiadomość e-mail) odpowiednimi dokumentami, wówczas Operator rozpatrzy Państwa prośbę i odblokuje możliwość wczytania w w systemie nowej lub zmodyfikowanej karty usługi.